Bogføring, vi tilbyder:

Finansbogholderi – Vi konterer og bogfører alle virksomhedens bilag og transaktioner, ind- og udbetalinger. Vi bruger primært e-conomic, men hvis du har andre ønsker, er det også en mulighed.

Moms, afgifter og skat – I forbindelse med at vi håndterer dit bogholderi, sørger vi for, at moms, afgifter og skat bliver indberettet og betalt rettidigt.

Afstemning af regnskabet – Hver måned/hvert kvartal, afhængigt af vores aftale, afstemmer vi kontiene i regnskabet – det omfatter bl.a. debitorer, kreditorer, anlægsaktiver, bank, kasse mv.

Fakturering – Vi sørger for din fakturering og registrering af indbetalinger.

Debitorstyring – Du kan desuden vælge, om vi skal sørge for debitoropfølgning, rykkerprocedure og inddrivelse samt håndtering af eventuelle indsigelser/tvister mellem virksomheden og dens kunder.

En virksomheds debitorfunktion er ofte meget central, da den i sidste ende skaber virksomhedens omsætning, likviditet og indtjening. Effektiv opfølgning er en af de vigtigste opgaver indenfor bogføring og har stor betydning for virksomhedens drift.

Kreditorer – Vi sørger for virksomhedens betalinger. Det kan f.eks. være varekøb og andre omkostninger, som skal betales.

Andre opgaver – Alle virksomheder har forskellige behov. Der kan derfor være opgaver udover ovenstående, som også bør være med i den samlede løsning til virksomheden. Sig til! Så finder vi sammen ud af, hvordan vi får dækket netop din virksomheds behov.